Khamis, 16 April 2009

Kejayaan & Pencapaian















Kongsi catatan hati seorang insan berbudi pekerti bernama Nik Nur Madihah


ALHAMDULILLAH dengan penuh kesyukuran adik Nik Nur Madihah melafaz kegembiraan kerana tanpa menduga sebuah buku catatan suka duka berjaya diterbitkan. B
Buku berjudul Catatan Hati Nik Nur Madihah setebal 126 muka surat dengan cetakan yang kemas dan kulit depan bersalut licin dan timbul sememang bermutu terbitan Hijjaz Records & Publishing, kini sudapun berada di pasaran. Majlis pelancaran buku yang berharga RM29.90 seunit, di Hotel Royale Bintang, Damansara petang Khamis lalu, pastinya menjadi naskah pilihan kepada pengunjung Pesta Buku Antarabangsa Ke-28 di PWTC, bermula Jumaat ini.
Mengimbas kejayaan dan cabaran yang ditempuhi oleh adik Nik Nur Madihah, yang lebih senang membahasakan diri sebagai Dihah, sebelum meraih keputusan cemerlang dalam keputusan SPM tahun lalu dengan pencapaian 20A, peminat Datuk Siti Norhaliza berharap dengan kelahiran buku ini dapat menjadi dorongan semangat kepada sesiapa sahaja jika ingin berjaya dan perjuangan menggali ilmu sewajarnya sebagai ibadah yang penting.
Turut hadir dimajlis ini ayah Dihah iaitu Nik Mohd Kamal Husin dan ibunya Mariyani Omar. Semoga kejayaan Dihah akan dapat menyuntik setiap pelajar bercita-cita menjadikan kejayaan sasaran utama dan kemiskinan bukanlah penghalang untuk meraih kejayaan.
Kata Dihah lagi, bahawa ilmu pengetahuan adalah sahabat bagi seorang pelajar walaupun terpaksa menempuh kesukaran dan cabaran. Jika ingin bersama merai kejayaan emailkan catatan anda pula kepada nazir_dinie@yahoo.com










Tiada ulasan:

Catat Ulasan