Khamis, 6 Ogos 2009

Futsal Persahabatan PIBG























































































Salam sejahtera.
Malam Selasa, 3 Ogos 2009, bermula detik sejarak kepada AJK PIBG dengan guru SKHK yang bersatu mengadakan perlawanan futsal persahabatan.
AJK PIBG dan guru meluangkan masa berkumpul di padang futsal di Seksyen 2 Wangsa Maju bermula jam 9.00 malam.
Perlawanan yang berakhir jam 12.15 minit pagi, diceriakan dengan kehadiran guru besar SKHK, Mohammad Alwan Ginen yang turut menyampaikan hamper kepada pemenang. Turut memeriahkan suasana, kehadiran Timbalan Pengerusi PIBG, Sdr Ariffin Mansor.
Insya-Allah, perlawanan ulangan akan diadakan lagi pada Ahad, 9 Ogos 2009, di lokasi yang sama, tetapi bermula jam 8.00 malam.
Terima kasih kepada semua bapa dan guru yang terlibat terutama kepada Sdr Zohari dan anaknya, yang berganding bahu bermain bersama-sama selain ketangkasan penjaga pintu gawang Sdr Sudin (AJK PIBG), yang berjaya menepis serangan demi serangan dan tendagan kencang guru namun gagal menjaring gol.
Namun kesudahan permainan, sukar diingat berapa banyak jaringan sudah bolos ke dalam gawang masing-masing. Apa yang pasti sebaik wisel penamat berakhir, semua pemain, ceria walaupun kepenatan dalam perlawanan persahabatan tujuh sebelah!












Tiada ulasan:

Catat Ulasan